понедельник, 20 октября 2008 г.

florida college camp



Datum: 17-10-2008� � Locatie: Gelredome, Arnhem� �Gebeurtenis: Concert Wit Licht van Marco Borsato



Al weer maanden geleden kreeg ik een mailtje van Ramoon, of ik weer zin had in het concert van Marco Borsato. Zij is lid van de fanclub dus ze mag als eerste kaarten bestellen. Natuuuuuuurlijk heb ik daar weer zin in. Heb er de vorige 2 keren zo van genoten dus deze mocht ik ook niet missen.



Vrijdag 17 oktober was het aan ons de beurt om naar Arnhem te gaan. Een goede vriend van mij had me aangeboden om me in Arnhem te brengen, want Clau (mijn zus) en Ramoon waren die dag in Hoofddorp en kwamen daar vandaan. Ik was al lang blij dat ik niet met de trein hoefde en het was nog eens superleuk gezelschap ook.�
Eenmaal aangekomen moest ik nog even een half uurtje wachten op Jut en Jul want die waren er nog niet. We stierven alledrie van de honger dus eerst in een rap tempo naar de Mac voor een hoogstaand culinair diner (met xtra mayo haha).



En toen........ Precies op het moment dat wij binnen kwamen lopen, begon het. Hij begon heerlijk met nummers uit de oude doos, er waren gastoptredens van Daniel Bossevain (wat is ie lekkerrrrrrr), Huub Stapel en nog een meneer waarvan de naam me even ontschoten is.
Al met al was het weer een heerlijke avond. Ik heb ontzettend genoten De fotos volgen nog maar die staan thuis op de pc.





De terugreis ging nog even met wat strubbelingen, mensen kwijt, ongelukken, files maar om 02.00 uur kwam ik eindelijk moe maar voldaan bij mijn moeder thuis. Daar is het feest nog tot in de late of juist vroege uurtjes doorgegaan.



Nieuweafbeelding.gif picture by Sazzer77


christian altars, florida college camp, florida college camps, florida college cheerleader, florida college cheerleading, florida college distance learning.



Комментариев нет: